Jak znaleźć email potencjalnych klientów na LinkedIn

Czy lubisz spędzać czas na poszukiwaniach na LinkedIn? Czy próbujesz znaleźć nowe sposoby dotarcia do swoich klientów? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek z tych dwóch pytań, to zostań tutaj. Dziś pokażemy Ci, jak zdobyć adres email na LinkedIn. Czy kiedykolwiek próbowałeś znaleźć adres email na LinkedIn, aby sprzedać swoje produkty lub usługi bez większego powodzenia? Pomimo pojawienia się nowych środków komunikacji, email na LinkedIn nadal ma wiele do zaoferowania 🚀.

giphy

LinkedIn email

Postawmy sprawę jasno, jeśli chodzi o prospecting, email pozostaje ponadczasowym narzędziem. Tworzysz okazję dla swojego biznesu i ruszasz na podbój nowych celów 🎯 Thats Our Target Our Focus GIF - Thats Our Target Target Our Focus GIFs

A na LinkedIn możesz z łatwością otrzymywać maile od swoich prospektów. Ale uważaj, nie dostaniesz osobistych maili, dostaniesz tylko to, co jest profesjonalne. Przy okazji, są narzędzia, które pozwolą Ci je znaleźć.

Narzędzia do odzyskiwania email na LinkedIn

Pierwszą rzeczą, o której musisz pamiętać, aby odzyskać profesjonalne e-maile, jest format e-mail. Format? Tak. W rzeczywistości, będziesz musiał zwrócić uwagę na kilka rzeczy:

  • Nazwisko.
  • Imię.
  • Nazwa firmy.

Skończysz z formatem, który może wyglądać jak lastname.firstname@entreprise.fr. Ten punkt jest ważny, ponieważ nie chcesz, aby sprzedawca namawiał Cię na Twój prywatny adres e-mail, więc nie rób tego dla swoich potencjalnych klientów. Aby zrobić to poprawnie ✔️, powinieneś wiedzieć, że istnieją różne narzędzia, aby uzyskać te słynne dane.

Emailsearch.io

To narzędzie jest traktowane jako wyszukiwarka e-maili. Pozwala między innymi na odzyskiwanie e-maili według :

  • Nazwa firmy.
  • Kryteria geograficzne.
  • Sektor.
  • Nazwa stanowiska.
  • ..

Możliwe jest również pobieranie osobistych adresów e-mail (ale uważaj ⚡ z tym co z nimi robisz, zostałeś ostrzeżony).

Apollo.io

Przeglądając różne profile LinkedIn, możesz dzięki temu narzędziu pobierać maile, ale także numery telefonów 📱 (znowu wrażliwe dane, sprawdź jak z nich korzystasz). Jest to narzędzie do generowania leadów B2B, ale także ekstraktor emaili.

Adapt.io

Dzięki Adapt.io możesz filtrować swoją bazę B2B i integrować ją z CRM. Znajdziesz tu również tutoriale dla nowych użytkowników. Możesz pobierać maile i je śledzić 💡.

Aeroleads

Małe oprogramowanie do generowania leadów, pozwoli Ci znaleźć maile i numery telefonów firm, ale także osób prywatnych. Możesz wyeksportować te dane w formacie CSV i używać ich z CRM.

Prospecting na LinkedIn

Wracając do tematu, przypominamy, że prospecting polega na poszukiwaniu nowych potencjalnych klientów, których będziemy nazywać prospektami (o ile nie dokonali z Tobą konwersji). Sposobów prospectingu jest wiele. Znajdziesz wśród nich :

  • Prospecting telefoniczny (zwany teleprospectingiem).
  • Canvassing lub door-to-door canvassing (zwany direct prospecting).
  • Wydarzenia branżowe.
  • SEO ✍🏽(musimy sprowadzić klienta do nas poprzez wysokiej jakości treści).
  • Prospecting na portalach społecznościowych.
  • Cold mailing.
  • ..

Ta lista nie jest wyczerpująca, ale pozwala zrozumieć różne środki dostępne dla Ciebie. Mówiąc o prospectingu na portalach społecznościowych, natychmiast porozmawiamy o prospectingu na profesjonalnym portalu społecznościowym: LinkedIn.

Jak znaleźć potencjalnych klientów na LinkedIn?

Jak wiesz, LinkedIn nie służy tylko do szukania pracy. O nie, daleko mu do tego. Po pierwsze, żebyś wiedział, że z LinkedIn korzysta ponad 800 😮 milionów członków. Absolutnie, to całkiem spora baza danych. I nie wszyscy z tych użytkowników szukają pracy. Niektórzy z tych użytkowników używają tego medium do reklamowania swoich produktów lub usług. Więc możesz zrobić to samo. Dzięki inteligentnej wyszukiwarce, możesz kierować się na swój własny język lub nawet na osoby pochodzące z innego kraju. Nie będziemy robić wyszukiwań, jak jesteśmy przyzwyczajeni do naszej drogiej i ukochanej Google svg%3E

Zdefiniuj swoje kryteria docelowe przed rozpoczęciem wyszukiwania email na LinkedIn

Zanim zaczniesz sprzedawać swoje produkty, musisz najpierw zdefiniować swoje kryteria targetowania. Kto jest zainteresowany tym, co oferujesz? Jaki jest wiek grupy docelowej ? Jaka jest jego kategoria społeczno-zawodowa?

Co konkretnie wnosisz do grupy docelowej? Koniecznie zadaj sobie wszystkie te pytania, aby uniknąć sytuacji, w której Twoje wiadomości prospektowe wpadną do spamu lub wiadomości-śmieci. Musisz zainteresować swój cel, przynosząc mu konkretne rozwiązanie jego bólu. Kiedy już odrobisz pracę domową, możesz przejść do następnego kroku, będąc nieco bardziej wybrednym. Na LinkedIn będziesz mógł wybrać sektor działalności, stanowisko w firmie, język, a także obszar geograficzny swojego celu 🎯target.

Kwalifikacja prospektów

Kiedy Twoje targetowanie jest już zakończone, będziesz musiał zawęzić swój lejek potencjalnych klientów. Musisz zakwalifikować swoich potencjalnych klientów. Ale czym jest kwalifikacja potencjalnych klientów? Jest to po prostu fakt uzyskania bardziej istotnych informacji dla Twoich kampanii prospectingowych. Cel kwalifikacji potencjalnych klientów jest kluczowy. Pozwoli Ci ona zweryfikować, czy dana potrzeba jest realna i czy Twój produkt lub usługa będzie w stanie ją zaspokoić. Aby pomóc Ci w kwalifikacji potencjalnych klientów, istnieją 3 dobrze znane metody:

  • BANT
  • FIELD
  • SPIN

Publikuj regularnie

Po zakończeniu targetowania i kwalifikacji, będziesz mógł przejść do następnego kroku.

Będziesz musiał stworzyć małą strategię inbound marketingu. Zasada? Twórz treści po to, aby tworzyć widoczność. Tworząc widoczność 👀, przyciągasz do siebie klientów. Nie wahaj się używać hashtagów, aby stworzyć temat wokół swoich produktów lub usług.

Zautomatyzuj swoje kampanie prospectingowe na LinkedIn

Nie ma co ukrywać, prospecting wymaga czasu, a Ty będziesz musiał otoczyć się dobrymi narzędziami, abyś mógł skupić się na innych rzeczach niezbędnych do rozwoju Twojego biznesu. Rzeczywiście, prospecting, robiony z rozwagą (co do tego zawsze się zgadzajmy) jest czasochłonny. To, czego potrzebujesz, to oprogramowanie Marketing Automation Walhuddle2021 GIF - Walhuddle2021 GIFs

Teraz to już trochę za dużo powiedziane. Czym jest automatyzacja marketingu? Cóż, jest to technika, która polega na automatyzacji zadań. Na przykład na LinkedIn trzeba odwiedzić profil, wysłać wiadomości, wysłać zaproszenia…. A to zajmuje czas ⏱️. Z narzędziem do automatyzacji marketingu, wszystkie te zadania wykonuje oprogramowanie, ustawiasz je w oparciu o swoje kryteria, a ono zrobi to za Ciebie autonomicznie. Czyż życie nie jest wspaniałe?

FAQ do artykułu : Znajdź adresy email na LinkedIn swoich kontaktów

LinkedIn stał się niezbędny w prospectingu B2B. To właśnie na tej profesjonalnej sieci społecznościowej musisz być, aby rozpocząć swoje kampanie. Znalezienie adresu e-mail nie jest wcale takie skomplikowane. W celu poszanowania prywatnych danych 💾, musisz być ostrożny co dostajesz z powrotem jako dane. Zazwyczaj w adresie e-mail będziesz miał imię i nazwisko osoby, a następnie jej firmę.

Narzędzia do automatyzacji odzyskiwania maili z LinkedIn

Istnieje mnóstwo narzędzi, które możesz wykorzystać do automatyzacji swoich działań na LinkedIn. Wśród rozwiązań:

I jest ich znacznie więcej. Ale czy będą one tak kompletne jak Waalaxy 🤗? Odpowiedź brzmi: nie.

Jak się skontaktować z LinkedIn

Jeśli napotkasz jakikolwiek problem (na przykład z odzyskiwaniem maili lub błędami) na LinkedIn, możesz skontaktować się z platformą. W tym celu procedura jest bardzo prosta:

  • Kliknij na swoje zdjęcie profilowe i wybierz „Pomoc”.
  • Wybierz „Otwórz pomoc w innej zakładce”.
  • Następnie kliknij na „Skontaktuj się z nami”.
  • Jeśli masz darmowe konto, będziesz musiał wybrać losowo sugerowaną pozycję.
  • Przewiń stronę do dołu, aby zobaczyć opcję „Skontaktuj się z nami”.
  • Wybierz „Poproś nas o pomoc”.
  • Kliknij na „Inne” , aby wyszukać temat.
  • Alternatywnie, utwórz prośbę do obsługi klienta na dole strony.

Zarządzaj swoim adresem email na LinkedIn

Nie szukałeś LinkedIn e-mail swoich perspektyw, ale chcesz wiedzieć, jak zmienić swój adres e-mail, to jest bardzo proste:

  • Kliknij na swoje zdjęcie profilowe.
  • Następnie Ustawienia i Prywatność.
  • Następny krok: Zaloguj się i bezpieczeństwo.
svg%3E
  • Kliknij na Zmień, a następnie dodaj adres e-mail.
  • Wyślij weryfikację.
  • Wprowadź swoje hasło LinkedIn, aby kontynuować.
  • Na koniec zaloguj się do LinkedIn za pomocą nowego adresu e-mail.
  • Jeśli chcesz, by nowy adres był twoim głównym adresem, po prostu wybierz: „Choose as primary address”.

Teraz już wiesz, jak zdobyć email na LinkedIn. Teraz trzeba tylko poeksperymentować 🚀!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *